عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 باسلام اينجانب يك واحد ويلايى ٢٢٥ مترى ، شمالى ودو نبش براى فروش دارم امكانات فول و چون خودم قصد سكونت داشتم از بهترين وسايل استفاده نموده ام ، حياط خلوت هم با شيشه و آهن پوشانده ام با نصب پله آهنى براى پشت بام بسيار شيك ، سند تك برگ وآزاد وخلاصه براى مصرف كننده بسيار مناسب است قيمت مترى ١٦٢٠٠٠٠ تؤمان با مبلغ كل ٣٦٤٥٠٠٠٠٠ تؤمان ، مشترى واقعى بازديد كند حتماً مى پسندد آدرس فاز دو ، ميدان ايمان ، خ مهتاب ، كوچه مينا پ١ لطفاً جهت فروش أقدام فرماييد تلفن ٠٩١٢١٧٦٢٧٨٧محمد قليچى با تشكر



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : 26 شهريور 1393
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به کسری احتمالی 20 هزار میلیارد ریالی صندوق‌ پس انداز مسکن از ارائه مفروضات راه‌اندازی این صندوق در هفته آینده به بانک مرکزی خبر داد.

 

بت شکن در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد به ارائه توضیحاتی در مورد نامه مشترک رییس کل بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی برای صندوق پس‌انداز مسکن پرداخت و اظهار کرد: بانک مسکن هفته آینده مفروضات مورد توجه برای راه اندازی پس انداز مسکن را به بانک مرکزی ارائه خواهد کرد تا بتوان این صندوق را بدون اتکا به منابع پرفشار ایجاد خواهد کرد.

مدیر عامل بانک مسکن با تاکید بر این‌که باید مفروضات تشکیل صندوق پس انداز مسکن مورد توجه قرار گیرد گفت:‌بر این اساس پیش بینی می‌شود که بتوان 50 درصد هزینه خرید مسکن برای قشر متوسط جامعه تامین شده و این درحالی است که می باید مسکن خریداری شده با توجه به الگوی مصرف مورد تایید بوده، خانه کمتر از 75 متر نباشد و از لحاظ مصرف انرژی در سطح استانداردی قرار گیرد.در عین حال که تسهیلات پرداختی برای بازپرداخت مشتری را دچار مشکل نکرده و پیش بینی می‌شود که اقساط کمتر از یک میلیون تومان باشد.

بت‌شکن در ادامه به مسائل پیرامون راه اندازی صندوق پس انداز مسکن اشاره و کسری آن را مورد تاکید قرار داد و گفت: وقتی که تسهیلات با سررسید 12 ساله بالا پرداخت می‌شود اما سپرده ها عموما کوتاه مدت و حدود یک ساله هستند که موجب عدم انطباق زمانی و ایجاد کسری‌هایی در منابع خواهد شد.

وی با اشاره به چگونگی تامین مالی صندوق‌های پس انداز مسکن گفت: باید منابع از طریق سپرده مشتریان، کمک‌های دولت و بازپرداخت تسهیلات ارائه شده تامین شود که در این حالت به نظر می رسد حدود 20 هزار میلیارد ریال کسری وجود داشته باشد که تامین مالی آن باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر عامل بانک مسکن تاکید کرد:‌ پیش بینی می کنیم که در اعطای منابع صندوق پس انداز مسکن ارائه تسهیلات به زوج‌های خانه اولی و احیا و بهسازی بافت‌های فرسوده در اولویت باشد.

بت‌شکن همچنین در مورد قیمت بالای اوراق تسهیلات مسکن نیز گفت: به هر حال سپرده گذارانی که در طول مدتی نسبت به این مورد اقدام کرده و ریسک سپرده گذاری را باتوجه به تحولات اقتصادی پذیرفته‌اند می بایست از امتیازاتی برخوردار باشند بنابراین هنگامی که یک مشتری نسبت به خرید اوراق اقدام می کند و هیچ یک از ریسک‌های صاحب سپرده را تحمل نکرده باید هزینه‌های آن را بپردازد.

 

آمارهای مدیرعامل بانک مسکن از مسکن مهر

مدیر عامل بانک مسکن در ادامه در مورد احتمال افزایش تسهیلات مسکن مهر تاکید کرد: این افزایش تسهیلات در حیطه اختیارات ما نیست و بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در مورد آن تصمیم گیری می کند این درحالی است که در آخرین بررسی‌ها این دو مرجع قانونی در این مورد مخالفت کرده‌اند.

بت‌شکن همچنین به ارائه آمار و ارقامی در مورد مسکن مهر و تسهیلات پرداختی به آن پرداخت و گفت:‌در یک سال گذشته حدود 31 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مسکن مهر پرداخته‌ایم.

وی با اشاره به این‌که بانک مسکن تاکنون دو میلیون و 366 واحد قرارداد مسکن مهر منعقد کرده است، گفت: برای این مبلغ قرارداد منعقده ریالی 477 هزار میلیارد ریال است که تاکنون 427 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخته‌ایم.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: از مجموع دو میلیون و 366 واحد مسکن مهری که بانک مسکن برای آن قرارداد منعقد کرده تعداد فروش اقساطی تا به امروز حدود یک میلیون و 213 هزار واحد بوده است. بنابراین نزدیک به 239 هزار میلیارد ریال منابع برای فروش اقساطی مسکن مهر تخصیص یافته است.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: , املاک پرند , شهر پرند , شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند , زمين 242 متري فروشي پرند , قیمت ملک درپرند , مسكن پرند , مسکن مهر پرند کیسون , قیمت آپارتمان پرند , قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند , قیمت مسکن مهر در پرند , خانه در پرند , فروش اپارتمان در پرند , قیمت ملک در شهر جدید پرند , مسكن مهرپرند , فروش آپارتمان در شهر جدید پرند , فروش خانه در پرند , املاک خانه تو , اپارتمان پرند , شهر جدید پرند , خرید آپارتمان پرند , پرند , قیمت آپارتمان در پرند , قیمت خانه در پرند , خريد خانه در پرند , خرید مغازه در پرند , فروش آپارتمان در شهر پرند , پیگیری پرونده مسکن مهر پرند , آژانس املاک پرند , اخبار جدید شهر پرند , قیمت زمین در پرند در سال 91 , قیمت خانه های شهر جدید پرند , قیمت آپارتمان در شهر پرند , مسکن مهر پرند فاز 6 , اجاره آپارتمان در پرند , پرند املاک , خرید آپارتمان در پرند , خرید آپارتمان در شهرک پرند , خرید اپارتمان در شهر جدید پرند , خرید زمین در پرند , خریدوفروش مسکن مهر پرند , رهن و اجاره آپارتمان در پرند , املاک خونه به خونه پرند , parandmelk اجاره در پرند , مسكن مهر پرند فاز 6 , قیمت مسکن در پرند , قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند , قيمت زمين پرند , فروش مسكن پرند , فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 11 شهريور 1393
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه راه اندازی اولین صندوق زمین و ساختمان ۱۱ سال به طول انجامیده است، از برنامه دولت برای مسکن اقشار ضعیف خبر داد و در ادامه از قضاوت عجولانه مطبوعات درباره برنامه‌های این وزارتخانه در حوزه مسکن انتقاد کرد.

 

 عباس آخوندی در مراسم راه اندازی اولین صندوق زمین و ساختمان گفت: تا آنجا که به خاطر دارم، سال ۸۲ جلساتی با حسین عبده تبریزی در مورد صندوق های زمین و ساختمان و صندوق های مستغلات برگزار می کردیم و در سال ۸۴ مقدمات راه اندازی آن پیش بینی شد.

وی با انتقاد از اینکه ایجاد نهادهای جدید در کشورمان بسیار سخت است، افزود: از آن سال تاکنون ۱۱ سال می گذرد تا این که امروز توانستیم نهاد مالی را در بازار سرمایه ای کشور ایجاد کنیم اما در این مدت ناامید و خسته نشدیم و با ممارست و پیگیری و با همه سختی ها کار را به نتیجه رساندیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازار سرمایه ایران با وجود رشدهایی که در سال های گذشته داشته، نسبت به اندازه اقتصاد، بازار کوچکی است، افزود: یک سوم سرمایه گذاری هایی که در کشور صورت می گیرد، در حوزه مسکن است. چیزی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد تخصیص منابع مالی در کشور در این حوزه انجام می‌شود، با این وجود، سهم بازار سرمایه در تامین مالی در این حوزه اندک است و کمتر به فکر استفاده از بازار سرمایه چه از نظر تامین مالی و چه برای خروج از رکود بخش مسکن در این حوزه افتادیم.

وی با انتقاد نسبت به اینکه در حال حاضر در بازار مستغلات کشور بازاری که علامت درست بدهد نسبت به آینده بازار مسکن ندارد، گفت: در حال حاضر بخش حمل و نقل کشور بیش از ۱۵ درصد تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده، این در حالی است که سهم بخش حمل و نقل از سهم بخش مسکن در تولید ناخالص داخلی کمتر است ولی بازار سرمایه چندان کمکی به تامین مالی و افزایش ظرفیت های این بخش ندارد.

این عضو کابینه دولت یازدهم، یکی از نکات مهم در بازار سرمایه را کامل کردن زنجیره بازار از زمین تا فروش و بهره برداری و اجاره داری ذکر کرد و گفت: مطالبی خواندم نسبت به این که در برخی مطبوعات نگرانی هایی وجود دارد مبنی بر این که وزارت راه با برنامه های مسکنی خود تقاضا را تحریک می‌کند و منجر به افزایش قیمت می‌شود اما باید بگویم که ما برنامه را از عرضه آغاز کردیم و این رسانه ها در قضاوت عجله کردند، این در حالی است که ما قبل از اینکه به فکر تحریک تقاضا باشیم، مقدمات را برای توسعه عرضه از یک سال پیش آغاز کرده بودیم. همچنین در برنامه ها داریم که زنجیره عرضه و تقاضا را با هم ببینیم در غیر این صورت بازار دچار علامت غلط خواهد شد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم اوراق مبتنی بر دارایی را بر اساس بسته خروج از رکود داشته باشیم، افزود: بر این اساس، پیش بینی شده است که ۱۰ هزار میلیارد تومان از طریق اوراق مبتنی بر دارایی ها که بیشتر تنزیل مطالبات بانکها از حساب ذخیره ارزی است، را داشته باشیم و به عنوان افزایش سرمایه بانکها اقدام کنیم تا بانکها بتوانند ۱۲.۵ برابر آن رقم را به عنوان افزایش قدرت تسهیلات دهی در بازار برای خود ایجاد کنند.

آخوندی با اشاره به این مطلب که به فکر راه‌اندازی بازار رهن ثانویه هستیم تا بانکها از طریق تنزیل مطالبات از طریق فروش املاک مسکونی و ساختمانی، گردش مالی در کشور را افزایش دهند، تصریح کرد: کلیه جریان مالی از مشکلات اقتصادی مالی کشور است و این صندوق ها می تواند گردش مالی را با حفظ پایه پولی در راستای خروج از رکود افزایش دهند.

وی با بیان اینکه بازار رهن ایران با توجه به ساختار جمعیتی کشور دارای اندازه بسیار کوچکی است، گفت: بهتر است که وزارت راه و شهرسازی، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان بورس یک هدف گذاری درستی از اندازه بازار رهن در ایران داشته باشند، این در حالی است که در برخی کشورها اندازه بازار رهن به چندین تولید ناخالص داخلی کشور می‌رسد اما در ایران مطالعه مطلق در این زمینه انجام نشده و مطالعات پراکنده در سال ۸۶ نشان می‌دهد که اندازه آن کمتر از ۱۰ درصد تولید ناخالص داخلی کشور است، این در حالی است که جامعه ایران جوان است و برای سکنای آنها نیاز دارد از پس اندازهای آینده و نه پس اندازهای گذشته استفاده کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای مسکن خانه اولی ها از طریق پس اندازهای موجود هرچند بسیار اندک آنها و حمایت های جدی از این قشر گفت: برنامه های فعلی که وزارت راه در دست اجرا دارد، برای اقشار متوسط است و برای اقشار ضعیف و کم درآمد که نیاز به برنامه مستقل دارند، دولت برنامه ویژه ای را برای آنها خواهد داشت.

به گفته وی، در ستاد اقتصادی دولت با هماهنگی وزارت اقتصاد برای اندازه بازار رهن باید هدفگذاری ایجاد کنیم که لازمه این کار اصلاح نظام آماری بازار رهن ایران است، این در حالی است که هم اکنون نظام ملی آمار ایران در این بخش روشن نیست و بانک مرکزی و مرکز آمار رسمی در این زمینه ندارد، بنابراین ما ناچاریم که آمارها را به شکل ضمنی با قرینه به دست بیاوریم اما تشکیل صندوق‌های زمین و ساختمان می تواند به شفاف سازی آمارهای این بازار کمک کند.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 11 شهريور 1393
مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: 330 هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل شده و آماده تحویل است.

 

احمد اصغری مهرآبادی در شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری، گفت: در قالب طرح مسکن مهر دو میلیون و 320 هزار واحد مسکن در کشور ساخته شد. وی با بیان اینکه اکنون طرح‎های مسکن مهر به طور میانگین در کشور 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: 260 هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان است.


مهرآبادی افزود: از ابتدای طرح مسکن مهر 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ساخت این واحدها تصویب شد که 45 هزار میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص یافته است. مجری ویژه طرح مسکن مهر گفت: مسوولان استان‌ها واحدهای مسکن مهر را ابتدا فروش اقساطی کرده و سپس به متقاضیان تحویل دهند تا تسهیلات پرداخت شده به چرخه اقتصادی بازگردد.

 

به گفته وی، هم اکنون 330 هزار واحد مسکن مهر نیز در کشور تکمیل شده و آماده تحویل است ولی به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها و خدماتی نظیر آب، برق و گاز به متقاضیان تحویل نشده است. مهرآبادی افزود: برای تامین خدمات زیربنایی طرح‌های مسکن مهر در کشور پنج هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


مهرآبادی خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت کلانتری، مدرسه و مرکز درمانی در مجتمع‌های مسکن مهر چهار هزار و 800 میلیارد تومان برآورد شده است. مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی درسفر به چهارمحال و بختیاری از سایت‎های مسکن مهر واقع در شهرستان‎های بروجن، شهرکرد بازدید کرد

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 11 شهريور 1393
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از تقبل پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان از سوی نوبخت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت و ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی وزیر نیرو برای تأمین خدمات زیربنایی خبر داد.

 

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از تقبل پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان از سوی نوبخت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت و ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی وزیر نیرو برای تأمین خدمات زیربنایی خبر داد و گفت: قول‌هایی مبنی بر تأمین یک هزار میلیارد تومان دیگر برای خدمات زیربنایی در نیمه دوم سال جاری داده شده است.

احمد اصغری مهرآبادی افزود: در جلسه‌ای که برگزار شد مقرر شد تا برای تکمیل خدمات زیربنایی (آب، برق و گاز) در مسکن مهر کشور 700 میلیارد تومان را نوبخت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و 300 میلیارد تومان را وزیر نیرو تقبل کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر این مبالغ پرداخت شود ما قادر هستیم که 3 برابر آن مبلغ کار انجام دهیم تأکید کرد: اگر این اعتبارات تخصیص یابد آمادگی این را داریم که بیش از 700 هزار مسکن مهر را تحویل دهیم.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: کارگروه تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر تاکنون 36 جلسه با حضور تمام مدیران استانی و مدیران عامل شرکت‌های خدمات‌رسان برگزار کرده است تا وضعیت میزان نیاز پروژه‌های مسکن مهر را بررسی کند. وی ادامه داد: در این بررسی‌ها مشخص شد که برای تکمیل آب، برق، گاز و فاضلاب واحدهای مسکن مهر نیازمند 5600 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

*پرداخت یک هزار میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی تا پایان شهریور

مهرآبادی تصریح کرد: این موضوع به جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری گزارش شده است به همین منظور تصمیم بر این شد تا پایان شهریور ماه جاری مبلغ یک‌هزار میلیارد تومان برای تکمیل خدمات زیربنایی پرداخت شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای تکمیل واحدهای مسکن مهر گفت: امیدواریم بانک مرکزی با افزایش سقف تسهیلات فردی مسکن مهر تا 30 میلیون تومان موافقت کند تا سرعت ساخت و ساز مسکن مهر افزایش یابد.

*تشکیل کارگروه تأمین خدمات روبنایی و نیاز 5 هزار میلیارد تومانی

مهرآبادی از تشکیل کارگروه تأمین خدمات روبنایی نیز خبر داد و گفت: اولین جلسه این کارگروه برگزار و در برآورد اولیه مشخص شد برای ساخت مدرسه، مسجد، کلانتری و درمانگاه حدود 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است. به گفته وی، 850 باب مسجد، 2250 باب مدرسه، 300 باب کلانتری و 450 واحد درمانی نیاز است.

*اقساط وصولی مسکن مهر 3800 میلیارد تومان

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده در طرح مسکن مهر توسط بانک مسکن 43 هزار و 700 میلیارد تومان بود و بالغ بر 3800 میلیارد تومان اقساط وصول شده است.

 با توجه به اینکه خط اعتباری اعطایی به بانک مسکن 45 هزار میلیارد تومان است مابقی 2300 میلیارد تومان را بانک مسکن می‌تواند از محل خط اعتباری و بیش از 3 هزار میلیارد تومان را از محل اقساط وصول شده پرداخت کند بنابراین نباید پروژه‌های مسکن مهر با کمبود نقدینگی مواجه شوند.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 11 شهريور 1393
معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: مسکن مهر را با انشعابات و طرح‌های زیربنایی مورد نیاز تحویل متقاضیان بدهیم.

 

 محسن نریمان ظهر امروز در حاشیه افتتاح 13 هزار و 700 واحد مسکن مهر در پرند، در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسکن مهر را با انشعابات آب، برق، گاز و تکمیل طرح‌های زیربنایی و روبنایی مورد نیاز تحویل متقاضیان خواهد شد.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی افزود: با اعلام آمادگی وزیر نیرو و اولویت‌بندی طرح‌ها نسبت به نصب انشعابات آب و برق مورد نیاز واحدهای مسکونی در حال احداث، به زودی انشعابات مورد نیاز طرح‌های مسکن مهر متصل خواهد شد.

وی بیان داشت: در شهر جدید پرند اقدام به احداث 20 واحد آموزشی کرده‌ایم که تا مهر ماه سال‌جاری چهار واحد آموزشی آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد و تا پایان سال نیز 10 واحد دیگر تکمیل می‌شود.

نریمان با اشاره به تأمین امنیت منطقه به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت مسکن و شهرسازی اظهار داشت: در شهرهای جدید به دنبال امنیت و ایمنی بیشتر برای مردم هستیم چرا که یکی از مهم‌ترین مولفه‌های ارزش افزوده ساختمان مسکونی امنیت است و به همین منظور دومین کلانتری شهر پرند امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی تأکید کرد: در شهرهای جدید به دنبال تأمین سرانه‌های مورد نیاز، احداث پایگاه‌های بسیج، مراکز فرهنگی، تفریحی و رفاهی، درمانی و... هستیم و تاکنون در شهر پرند این اتفاق افتاده و مصلی نماز جمعه، حوزه علمیه، دارالقرآن و... احداث شده است.

*مسکن مهر اعتبار دولتی ندارد

نریمان در پاسخ به سئوالی مبنی بر افزایش سهم آورده اعضا بیان داشت: مسکن مهر هیچ اعتبار و ردیف بودجه دولتی ندارد و از محل تسهیلات و سهم سرمایه‌های آورده متقاضیان احداث و واگذار شده است.

وی افزود: ما وارث پروژه‌هایی هستیم که توسط دولت پیشین آغاز شده و قراردادهای دو جانبه و سه جانبه‌ای که منعقد شده با پیمانکاران متفاوت بوده و با قیمت‌های تمام شده گوناگونی به متقاضیان تحویل داده شده است.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی تاکید کرد: در تلاش هستیم که به نفع متقاضیان با پیمانکاران وارد مذاکره شویم و اتفاقی که در حال حاضر افتاده و آلونک‌هایی بدون امکانات به مردم تحویل داده شده، دیگر تکرار نشود.

قابل ذکر است که در سومین روز از هفته دولت 13 هزار و 700 واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند، پایتخت مسکن مهر کشور با حضور مسئولان کشوری و محلی افتتاح و تحویل متقاضیان گردید، که بنا بر اظهارات مردم حاضر در مراسم این واحدها بدون تأمین نیازها و انشعابات آب و گاز احداث و به مردم تحویل داده شده است.

تعدادی دیگر از ساکنین این منطقه نیز می‌گویند: علی‌رغم اعلام قیمت تمام شده به 8 میلیون تومان، ما بیش از 30 میلیون تومان پول واریز کرده‌ایم و مجددا اعلام شده است که باید مبالغی نیز باید پرداخت نماییم و این از توان مالی ما خارج است و دیگر اینکه هنوز پس از گذشت دو سال دفترچه‌های اقساط وام مسکن مهر به متقاضیان داده نشده است

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
مدیر کل حمل و نقل ترافیک شرکت عمران شهر های جدید گفت: در صورت تخصیص اعتبار، فاز یک متروی هشتگرد تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود. همچنین مترو پرند به فرودگاه امام‌ خمینی (ره) تا اواسط سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

 

حسین رجب‌صالحی درباره افتتاح پروژه‌های قطار‌های برقی در شهرهای جدید اظهار کرد: 10 پروژه قطار شهری در شهرهای جدید مدنظر قرار دارد که پنج مورد آن در شهرهای هشتگرد، گل‌بهار، پرند و فولادشهر و بهارستان است.

وی افزود: پنج پروژه دیگر در مرحله مطالعه قرار دارد که در شهرهای پردیس، سهند، صدرا و به‌روز ترین آنها در هشتگرد است که به گلشهر کرج متصل می‌شود و از آنجا مستقیما به متروی کرج وصل خواهد شد.

رجب‌صالحی با بیان این‌که پروژه مترو هشتگرد - گلشهر 70 درصد پیشرفت دارد، تاکید کرد: اگر تخصیص اعتبار این پروژه تکمیل شود و حداقل 150 میلیارد تومان به آن اختصاص یابد می‌توان تا پایان امسال فاز یک این خط را راه‌اندازی کرد. مدیر کل حمل‌ و نقل ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید افزود: پروژه‌های بعدی متروی پرند و بهارستان هستند و بعد از آن‌ها پروژه گلبهار است.

به گفته وی پروژه متروی گلبهار 186 میلیون یورو فاینانس دارد که مراحل تامین آن در حال انجام است و تا دو - سه ماه به پایان می‌رسد و سپس عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رجب‌صالحی با اشاره به این‌که از هشتگرد روزانه 150 هزار نفر رفت و آمد دارند، ادامه داد: اگر این تعداد بخواهند با اتوبوس از کرج به تهران بیایند رقمی بالغ بر هزار اتوبوس لازم است که هشتگرد به سمت تهران حرکت کنند و با توجه به تکمیل بودن ظرفیت اتوبان تهران – کرج اگر بخواهیم به حجم ترافیک آن هزار اتوبوس اضافه کنیم دیگر امکان رفت و آمد سلب می‌شود.

مدیر کل حمل‌ و نقل ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که اعتبارات برای تکمیل متروی هشتگرد از فروش زمین در حال تامین است، افزود: به دلیل رکودی که در بازار مسکن وجود دارد عملا کار تا حدی دشوار شده اما فاز یک به‌طور نهایی در هشتگرد تا اوایل سال 1394 تکمیل خواهد شد.

وی درباره‌ متروی پرند به تهران نیز گفت: مجری این پروژه شهرداری تهران است و آنها باید پاسخگو باشند اما اطلاعات نشان می‌دهد تا اواسط سال آینده این مترو از پرند به فرودگاه امام‌ خمینی (ره) راه‌اندازی خواهد شد.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: , املاک پرند , شهر پرند , شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند , زمين 242 متري فروشي پرند , قیمت ملک درپرند , مسكن پرند , مسکن مهر پرند کیسون , قیمت آپارتمان پرند , قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند , قیمت مسکن مهر در پرند , خانه در پرند , فروش اپارتمان در پرند , قیمت ملک در شهر جدید پرند , مسكن مهرپرند , فروش آپارتمان در شهر جدید پرند , فروش خانه در پرند , املاک خانه تو , اپارتمان پرند , شهر جدید پرند , خرید آپارتمان پرند , پرند , قیمت آپارتمان در پرند , قیمت خانه در پرند , خريد خانه در پرند , خرید مغازه در پرند , فروش آپارتمان در شهر پرند , پیگیری پرونده مسکن مهر پرند , آژانس املاک پرند , اخبار جدید شهر پرند , قیمت زمین در پرند در سال 91 , قیمت خانه های شهر جدید پرند , قیمت آپارتمان در شهر پرند , مسکن مهر پرند فاز 6 , اجاره آپارتمان در پرند , پرند املاک , خرید آپارتمان در پرند , خرید آپارتمان در شهرک پرند , خرید اپارتمان در شهر جدید پرند , خرید زمین در پرند , خریدوفروش مسکن مهر پرند , رهن و اجاره آپارتمان در پرند , املاک خونه به خونه پرند , parandmelk اجاره در پرند , مسكن مهر پرند فاز 6 , قیمت مسکن در پرند , قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند , قيمت زمين پرند , فروش مسكن پرند , فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اولویت ‌کاری در شهرهای جدید را حمل و نقل سریع با مترو اعلام کرد.

 

محسن نریمان گفت: با ساخت مترو در شهرهای جدید، اتصال با کمترین فاصله زمانی به شهر مادر امکان‌پذیر می‌ شود. وی افزود: برنامه‌ریزی شده است ارتباط ریلی شهر مادر و شهرهای جدید انجام شود. مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اعلام کرد ساخت شهر چهارم جدید اصفهان که شیخ بهائی نام دارد، بزودی آغاز می شود که دریافت نظر مقام‌های محلی در دستور کار است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در باره طرح متروی شهر جدید بهارستان گفت: این طرح در حال اجراست و تلاش می‌شود تا سال 94 به بهره‌برداری برسد. نریمان اظهار داشت :با افتتاح مترو بهارستان، این شهر جزء شهرهای جدید با توسعه مطلوب پایدار کشور خواهد شد.
نریمان اعلام کرد ساخت شهر چهارم جدید اصفهان که شیخ بهائی نام دارد، بزودی آغاز می شود که دریافت نظر مقام‌های محلی در دستور کار است. نریمان همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرائی محل جدید دانشگاه عالی شیخ بهائی بهارستان، وجود این مراکز آموزشی را باعث رشد و توسعه آموزشی شهرها دانست و گفت: این امتیازات برای مردم جاذبه دارد و شهرهای جدید ‌باید هویت ایرانی- اسلامی داشته باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: ساخت مسجد و حوزه علمیه در شهرهای جدید نیز از برنامه‌های این وزارتخانه است. نریمان درباره تاسیسات روبنائی و زیربنائی گفت: تعدادی مدارس و فضاهای بهداشتی- درمانی در دستور کار است که استقبال سرمایه‌گذاران در این بخش‌ها رضایت‌بخش بوده است. وی مسکن مهر بهارستان را دارای مطلوبیت بهتری دانست و گفت: پرونده مسکن مهر بهارستان در امسال بسته خواهد شد.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: , املاک پرند , شهر پرند , شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند , زمين 242 متري فروشي پرند , قیمت ملک درپرند , مسكن پرند , مسکن مهر پرند کیسون , قیمت آپارتمان پرند , قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند , قیمت مسکن مهر در پرند , خانه در پرند , فروش اپارتمان در پرند , قیمت ملک در شهر جدید پرند , مسكن مهرپرند , فروش آپارتمان در شهر جدید پرند , فروش خانه در پرند , املاک خانه تو , اپارتمان پرند , شهر جدید پرند , خرید آپارتمان پرند , پرند , قیمت آپارتمان در پرند , قیمت خانه در پرند , خريد خانه در پرند , خرید مغازه در پرند , فروش آپارتمان در شهر پرند , پیگیری پرونده مسکن مهر پرند , آژانس املاک پرند , اخبار جدید شهر پرند , قیمت زمین در پرند در سال 91 , قیمت خانه های شهر جدید پرند , قیمت آپارتمان در شهر پرند , مسکن مهر پرند فاز 6 , اجاره آپارتمان در پرند , پرند املاک , خرید آپارتمان در پرند , خرید آپارتمان در شهرک پرند , خرید اپارتمان در شهر جدید پرند , خرید زمین در پرند , خریدوفروش مسکن مهر پرند , رهن و اجاره آپارتمان در پرند , املاک خونه به خونه پرند , parandmelk اجاره در پرند , مسكن مهر پرند فاز 6 , قیمت مسکن در پرند , قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند , قيمت زمين پرند , فروش مسكن پرند , فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
با حضور معاون وزیر مسکن و شهرسازی، ظهر امروز ‌13700 واحد مسکن مهر و همچنین دومین کلانتری شهر جدید پرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

همزمان با سومین روز از هفته دولت، با حضور معاون وزیر مسکن و شهرسازی، امام جمعه پرند، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان رباط کریم، تعداد 13700 واحد مسکن مهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم، مسئولان با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر پرند، با اهدای گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای ایران اسلامی ادای احترام کرده، سپس با حضور در مجتمع مسکونی کیسون و تحویل کلیدهای دو واحد مسکونی به مالکین آنها، به طور همزمان 13700 واحد مسکونی نیز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در ادامه این مراسم ساختمان کلانتری 18 شهر جدید پرند به عنوان دومین کلانتری این کلانشهر نیز افتتاح شد.

نکته قابل توجه در این مراسم این که به گفته مالکین واحدهای مسکونی، تعداد زیادی از این واحدها فاقد انشعابات آب و برق می‌باشند و دیگر اینکه فقط ساختمان کلانتری افتتاح شد و بنا بر اظهارات مسئولان نیروی انتظامی پس از تکمیل شدن ساختمان و نصب انشعابات و تاسیسات زیربنایی و تأمین تجهیزات و امکانات مربوطه این کلانتری در هفته ناجا به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
وزیر کشور در مراسم بهره برداری از 4 هزار واحد مسکن مهر در قم، برخی برآوردهای مسکن مهر را نادرست عنوان کرد.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه سفر یک روزه خود به قم با حضور در منطقه پردیسان از 4 هزار واحد مسکن مهر افتتاح رسمی کرد. در این دیدار که مسئولان استان نیز حضور داشتند، کلید تعدادی از واحدهای مسکونی به صورت نمادین به صاحبان آنها داده شد.

این 4 هزار واحد مسکونی مهر در قالب تعهدات استان قم به ساخت 40 هزار واحد مسکونی بوده که تاکنون 34 هزار واحد ساخته شده و قرار است 4 هزار واحد دیگر تا پایان امسال و 2 هزار واحد در سه ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

رحمانی فضلی در حاشیه بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی با اشاره به مشکلاتی که در زمینه تامین زیرساختهای مسکن در کشور وجود دارد از عزم دولت برای حل این مشکلات خبر داد.

وزیر کشور تاکید کرد: توجه به مسکن همچنان مدنظر دولت است و دولت طرح‌ها و برنامه‌هایی در خصوص مسکن طراحی و اجرا خواهد کرد و وظیفه دولت حمایت از بخش مسکن است.

وی با بیان اینکه برخی برآوردهای انجام شده در زمینه مسکن مهر درست نبوده است اظهار کرد: حجم انبوه و عظیمی از واحدهای مسکونی ساخته شده و قیمت‌ها نیز تفاوت پیدا کرده اما بعضی برآوردها درست نبوده است. وزارت مسکن هم در تلاش است با پیگیری‌های مستمر، مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: 720 هزار واحد مسکن مهر در مراحل مختلف ساخت باقی مانده است که اگر بانک مرکزی، مصوبه دولت قبل مبنی بر افزایش تسهیلات از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان را بپردازد، ساخت عمده مسکن‌های مهر تا پایان سال تمام می‌شود.

 

احمد اصغری مهرآبادی در شورای مسکن استان کرمان اظهار کرد: برای دو میلیون و 320 هزار واحد مسکن مهر شهری قرار داد منعقد شده که ساخت یک میلیون و 600 هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 126 هزار واحد در سطح کشور افتتاح شده و 144 هزار واحد نیز آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: یک میلیون و 205 هزار واحد نیز فروش اقساطی شده و پیشرفت کلی فیزیکی 82 درصدی دارند. مهرآبادی گفت: تاکنون 45 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و 3600 میلیارد تومان اقساط وصول شده است.

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با اشاره به خدمات زیربنایی مسکن مهر تصریح کرد: 5600 میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی آب، برق و فاضلاب مصوب شده که قرار شد هزار میلیارد تومان تا پایان شهریور برای پروژه‌های آماده افتتاح اختصاص یابد. وی گفت: اولویت بعدی وزارتخانه مربوط به پروژه‌هایی است که در مرحله نازک‌کاری و مراحل پایین‌تر هستند تا نیمه سال 94 باید کارها انجام شود.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: اگر بانک مرکزی مصوبه دولت قبل مبنی بر افزایش تسهیلات از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان را بپردازد، ساخت عمده مسکن‌های مهر تا پایان سال تمام می‌شود. مهرآبادی اظهار داشت: مصوبات دولت قبل برای مسکن مهر 60 هزار میلیارد تومان است که 48 هزار میلیارد تومان آن تصویب شده بود.

وی با اشاره به تصویب و تایید شورای پول و اعتبار برای پرداخت 2000 میلیارد تومان به مسکن مهر افزود: پروژه‌هایی که آماده‌سازی آنها آغاز شده، تسهیلات لازم برای ادامه و اتمام کار اعطا می‌شود.

مهرآبادی تصریح کرد: برای اتمام پروژه‌ها بحث اصلی تبدیل تسهیلات 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان است که اگر محقق شود، مردم هم انگیزه می‌یابند و با آورده آنها پروژه‌ها به اتمام می‌رسد. وی عنوان کرد: در حال حاضر 720 هزار واحد مسکن مهر در مراحل مختلف ساخت باقی مانده و مدیران استان‌ها باید پیگیری کرده تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر عمدتا از لحاظ آماده‌سازی مشکل دارند، اظهار کرد: در مسکن مهر کشور 660 هزار واحد فاقد آب و 675 هزار واحد فاقد برق هستند. وی افزود: در زمینه خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر2250 باب مدرسه، 840 باب مسجد، 450 واحد درمانگاه و 300 کلانتری احداث شود.

مهرآبادی گفت: در مورد بیمه در استان‌های مختلف با سلایق متفاوت عمل می‌شود اما مصوبه دولت صراحت دارد که بیمه هر واحد 5200 تومان است و برای مالیات نیز هر واحد 300 هزار تومان مصوب شده است. وی خاطرنشان کرد: در استان کرمان حدود 7000 واحد نیازمند کمک برای آماده‌سازی است که اگر اعضا دو میلیون تومان پرداخت کرده‌اند، برای هر واحد 300 هزار تومان می‌دهیم.

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر عنوان کرد: متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها 50 میلیون تومان برای احداث کلانتری، 400 میلیون برای 11 مسجد و یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای 9 مدرسه در پروژه‌های مسکن مهر استان کرمان تخصیص داده می‌شود.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
شرکت عمران شهر جدید پردیس برای تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر تاکنون 1300 میلیارد تومان از آورده متقاضیان برداشت کرده است که این اقدام حاکی از اجرای نصف و نیمه مصوبه دولت برای تکمیل خدمات زیربنایی است.

 

 بر اساس بند 4 مصوبه دولت در سال 92 (دولت دهم) وزارت راه و شهرسازی موظف است از محل واگذاری زمین‌ها و املاک خود و آورده متقاضیان نسبت به تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های زیرساختی مسکن مهر اقدام کند.

بنا بر این گزارش، وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر جدید پردیس در اقدامی یک طرفه برای تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر این مصوبه را ناقص اجرا می‌کند و بار مالی تأمین زیرساخت‌ها را تنها بر دوش متقاضیان گذاشته است، چرا که تا کنون هیچ اقدامی برای اجرای بخش دیگر مصوبه دولت یعنی واگذاری زمین‌ها و املاک و اراضی دولتی برای تامین مالی زیرساخت‌ها نکرده است. این اقدام در شهر جدید پردیس به شکل قابل توجهی دیده می‌شود به طوری که شرکت عمران پردیس پول آب، برق و احداث تونل فاضلاب را تنها از آورده متقاضیان کم می‌کند و از مردم می‌گیرد.

گزارش‌ها حاکی از این است که تاکنون از آورده متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید پردیس برای تأمین خدمات زیربنایی و حتی ساخت مدرسه 1300 میلیارد تومان برداشت شده است.

این اقدام در حالی انجام شده که ساخت مدرسه و تأمین آب و برق وظیفه دولت بوده و این سؤال مطرح است که اگر اجرای زیرساخت‌های مسکن مهر دارای مصوبه است چرا این مصوبه نصفه و نیمه اجرا می‌شود و چرا تمام فشارها باید بر روی دوش متقاضیان و مردم باشد.

به نظر می‌رسد شفاف‌سازی وزارت راه و شهرسازی در این خصوص از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که در حال حاضر این شائبه به وجود آمده که تأمین منابع مالی اجرای زیرساخت‌ها تنها و تنها بر دوش مردم بوده و خبری از اجرای بخش دوم مصوبه دولت نیست

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
معاون وزیر راه گفت: میزان پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در کشور ۸۲ درصد است که تاکنون برای ساخت آنها ۴۵۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 احمد اصغری مهرآبادی امروز در جلسه شورای تامین مسکن استان لرستان که در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای تشکیل مسکن مهر در کشور 450 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: تعداد 1 میلیون 250 هزار مسکن مهر در کل کشور به صورت اقساطی ساخته شده است که برابر قانون برای ساماندهی خدمات روبنایی و زیر بنایی درآن اقدام شده است.

معاون وزیر راه بیان کرد: 2200 میلیارد تومان برای انجام خدمات رو بنایی در مسکن مهر احتیاج است که در دولت قبل 1200 قبل هزینه شده است که در دولت جدید نیز 800 میلیارد تومان برای خدمات روبنایی در نظر گرفته شده است.

مهرآبادی تصریح کرد: برای اعتبار اختصصاص در این زمینه یک کارگروه تشکیل شده است که براساس اولوین بندی که در این زمینه وجود دارد اعتبار تخصیص داده می شود.

معاون وزیر راه اظهار کرد: برای هزینه کرد اعتبارات روبنایی بر اساس اولویت بندی اول ساختمان هایی در نظر گرفته می شود که کار نازک کاری آن ها صورت گرفته است.

وی در مورد دستگاه هایی که وظیفه انجام کار روبنایی را داشته اند، افزود: 660 هزار واحد به وسیله شرکت آب و فاضلاب انجام شده است و 670 هزار واحد نیز توسط اداره برق و 716 هزار واحد برای اداره گاز صورت گرفته است.

مهرآبادی در مورد خدمات روبنایی مسکن مهر تصریح کرد: مهندس جهانگیری دستور تشکیل یک کارگروه در این زمینه را داده است که در آنجا هم بر اساس اولویت بندی تخصیص اعتبار داده می شود.

معاون وزیر راه در مورد بیمه ساختمان های مسکن مهر اظهار کرد: برای بیمه مبلغی که در نظر گرفته شده است مبلغ 5 هزار و 200 تومان است که در برخی استان ها این میزان براساس سلیقه در نظر گرفته شده است.

وی در مورد مصداق سلیقه ای عمل کردن در این مورد افزود: در بعضی از استان ها مبلغ فوق تا 7 هزار تومان و 11 هزار تومان در نظر گرفته شده که قرار شده است میزان مبلغ اضافه بر اساس یارانه دولتی در نظر گرفته شود و پرداخت شود.

مهرآبادی در مورد مشکل مالیات مسکن مهر بیان کرد: این میزان 300 هزار تومان برای هر مسکن مهر است اما در بعضی از استان ها مانند اصفهان این مقدار تا 40 میلیون ریال نیز منظور شده است.

معاون وزیر راه در مورد مشکل مرکز خدماتی مسکن مهر لرستان تصریح کرد: در مورد مشکل تعمین مراکز خدماتی در مسکن مهر مانند کلانتری، مسجد و مدرسه اگر وزارت راه و شهرسازی شروع کننده چنین مکان هایی بوده است اعتبار آن ها فراهم می شود.

مهرآبادی اظهار کرد: اگر در تامین مراکز خدماتی جدید این مسئله باید در کارگروه تخصصی که اقای جهانگیری دستور تشکیل آن را داه است باید مطرح شود و در صورت صلاح دید اعتبار برای ان در نظر گرفته شود.

وی درباره میزان پیشرفت فیزیکی مسکن مهر کشور افزود: کل پیشرفت فیزیکی مسکن مهر کشور در حد 82 درصد است که از این بین 450 هزار میلیارد ریال در دولت گذشته هزینه شده است که 150 هزار میلیارد ریال دیگر برای تکمیل کل مسکن مهر کشور نیاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد اعتبار مصوب دولت برای تکمیل مسکن مهر در سال جاری بیان کرد: دولت برای امسال 50 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: , املاک پرند , شهر پرند , شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند , زمين 242 متري فروشي پرند , قیمت ملک درپرند , مسكن پرند , مسکن مهر پرند کیسون , قیمت آپارتمان پرند , قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند , قیمت مسکن مهر در پرند , خانه در پرند , فروش اپارتمان در پرند , قیمت ملک در شهر جدید پرند , مسكن مهرپرند , فروش آپارتمان در شهر جدید پرند , فروش خانه در پرند , املاک خانه تو , اپارتمان پرند , شهر جدید پرند , خرید آپارتمان پرند , پرند , قیمت آپارتمان در پرند , قیمت خانه در پرند , خريد خانه در پرند , خرید مغازه در پرند , فروش آپارتمان در شهر پرند , پیگیری پرونده مسکن مهر پرند , آژانس املاک پرند , اخبار جدید شهر پرند , قیمت زمین در پرند در سال 91 , قیمت خانه های شهر جدید پرند , قیمت آپارتمان در شهر پرند , مسکن مهر پرند فاز 6 , اجاره آپارتمان در پرند , پرند املاک , خرید آپارتمان در پرند , خرید آپارتمان در شهرک پرند , خرید اپارتمان در شهر جدید پرند , خرید زمین در پرند , خریدوفروش مسکن مهر پرند , رهن و اجاره آپارتمان در پرند , املاک خونه به خونه پرند , parandmelk اجاره در پرند , مسكن مهر پرند فاز 6 , قیمت مسکن در پرند , قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند , قيمت زمين پرند , فروش مسكن پرند , فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 1 شهريور 1393
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تأمین حداقل ۵۰ درصد قیمت مسکن از طریق وام موجب گرانی مسکن می‌شود، گفت: دولت باید تسهیلات را به ساخت مسکن بدهد تا تولید و عرضه مسکن افزایش یابد.

 

علیرضا خسروی با اشاره به اینکه درخواست آخوندی و سیف از رئیس جمهوری برای تأمین 50 درصد قیمت مسکن از طریق وام موجب گرانی قیمت مسکن می‌شود، گفت: نمایندگان مجلس از هر طرحی که موجب حل مشکل مسکن شود استقبال می‌کنند بنابراین معتقدم که بهترین راه برای حل مشکل مسکن پرداخت تسهیلات به ساخت و انتقال آن تسهیلات به نام خریدار است.

وی ادامه داد: دولت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که تولید مسکن به هر طریق ممکن بالا برود بنابراین باید طرحی داده شود که عرضه و تقاضای مسکن متعادل شود چرا که در غیر اینصورت مشکلاتی در بازار مسکن ایجاد می‌شود و التهاب در بازار افزایش می‌یابد.

خسروی اضافه کرد: نکته‌ای که در درخواست وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک مرکزی مورد تذکر نمایندگان از قبل بوده و هست این است که سود بانک‌ها بالاست و اگر متقاضیان کم‌درآمد و میان‌درآمد بخواهند بازپرداخت اقساط را انجام دهند به مشکل می‌خورند.

وی با اشاره به اینکه گفته شده نرخ سود تسهیلات مسکن 14 درصد باشد و دولت مابه‌التفاوت آنرا به بانک‌ها پرداخت می‌کند تصریح کرد: پرداخت مابه‌التفاوت از سوی دولت کمک خوبی برای متقاضیان مسکن خواهد بود اما معتقدم که پرداخت تسهیلات مسکن برای خرید به این شیوه که 50 درصد قیمت مسکن را تأمین کند قطعاً موجب گرانی مسکن می‌شود.

خسروی تاکید کرد: این درخواست آخوندی و سیف در قیمت مسکن کلان‌شهرها تاثیرگذار خواهد بود و واحدهای مسکونی که به دنبال مشتری هستند گران خواهند شد.

نماینده مردم سمنان تصریح کرد: پیشنهاد ما نمایندگان مجلس قبلاً به دولت این بود که دولت زمین را در اختیار سازنده‌ها قرار دهد و 25 درصد واحدهای مسکونی را خود سازنده و 25 درصد به قیمت تمام شده به مردم فروخته شود و 50 درصد مابقی نیز در اختیار مردم قرار گیرد.

چرا دولت خود اقدام به ساخت و پیش فروش نمی کند؟

وی ادامه داد: وقتی در اتوبان کرج در دامنه کوه‌ها سازنده‌ها اقدام به ساخت مسکن و قبل از ساخت اقدام به پیش‌فروش به مبالغ متری 3.5 میلیون تا 5 میلیون تومان می‌کنند چرا این کار را دولت انجام ندهد.

خسروی اضافه کرد: اگر این اقدام قانونی است چرا دولت خود زمین‌ها را در اختیار نمی‌گیرد و نمی سازد و اگر غیر قانونی است چرا اجازه ساخت به سازنده‌ها داده می‌شود.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: , املاک پرند , شهر پرند , شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند , زمين 242 متري فروشي پرند , قیمت ملک درپرند , مسكن پرند , مسکن مهر پرند کیسون , قیمت آپارتمان پرند , قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند , قیمت مسکن مهر در پرند , خانه در پرند , فروش اپارتمان در پرند , قیمت ملک در شهر جدید پرند , مسكن مهرپرند , فروش آپارتمان در شهر جدید پرند , فروش خانه در پرند , املاک خانه تو , اپارتمان پرند , شهر جدید پرند , خرید آپارتمان پرند , پرند , قیمت آپارتمان در پرند , قیمت خانه در پرند , خريد خانه در پرند , خرید مغازه در پرند , فروش آپارتمان در شهر پرند , پیگیری پرونده مسکن مهر پرند , آژانس املاک پرند , اخبار جدید شهر پرند , قیمت زمین در پرند در سال 91 , قیمت خانه های شهر جدید پرند , قیمت آپارتمان در شهر پرند , مسکن مهر پرند فاز 6 , اجاره آپارتمان در پرند , پرند املاک , خرید آپارتمان در پرند , خرید آپارتمان در شهرک پرند , خرید اپارتمان در شهر جدید پرند , خرید زمین در پرند , خریدوفروش مسکن مهر پرند , رهن و اجاره آپارتمان در پرند , املاک خونه به خونه پرند , parandmelk اجاره در پرند , مسكن مهر پرند فاز 6 , قیمت مسکن در پرند , قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند , قيمت زمين پرند , فروش مسكن پرند , فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 1 شهريور 1393
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن مهر در کشور به 82 درصد پیشرفت رسیده است گفت: هم‌اکنون 144 هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری است.

 

عباس آخوندی سه‌شنبه‌شب در نشستی که با حضور رئیس و نمایندگان کمیسیون عمران مجلس در سالن اجتماعات شرکت عمران پردیس برگزار شد، در خصوص سئوال یکی از نمایندگان مجلس در زمینه کمبود آب شرب در کشور اظهار کرد: درست است که محدودیت آبی داریم و این بحث بسیار جدی به حساب می‌آید، اما باید تعهدات به وجود آمده را به نحوی برآورده کنیم و نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

وی با بیان اینکه نشست‌های متعددی با وزیر نیرو برای رفع این مشکل داشته‌ایم، افزود: در نشست‌ سه‌‌جانبه‌ای با حضور مسئولان وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی و معاونت برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، پروژه‌ به پروژه مسائل مختلف رسیدگی کردیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با ارزیابی این مشکلات، مصوبات این نشست و چگونگی رفع مشکلات زیربنایی نظیر آب، فاضلاب، برق و گاز را مورد بررسی قرار دادیم و اکنون به دنبال خدمات روبنایی نظیر مدارس و ... هستیم تا این خدمات در شهرهای جدید ایجاد شود.

پروژه‌های مسکن مهر پیشرفت خوبی دارد

آخوندی با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر پیشرفت خوبی داشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های کلی مسکن مهر، یک میلیون و 593 هزار واحد مسکن مهر در کل کشور در مرحله نازک‌کاری است و اکنون پیشرفت مسکن مهر را به حدود 82 درصد رسانده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: با توجه به بزرگی این پروژه، هر یک درصد پیشرفت از دو میلیون واحد مسکونی، 20 هزار واحد مسکونی خواهد شد که این موضوع بازی با ارقام بزرگ است.

وی با بیان اینکه اخیرا با توجه به اتمام نازک‌کاری بخش زیادی از مسکن مهر، هماهنگی بسیار خوبی با وزارت نیرو انجام شده است تا این واحدها تحویل شود، بیان داشت: خوش‌بختانه پیشرفت خوبی در این زمینه انجام شده و 144 هزار واحد مسکونی آماده افتتاح است.

آخوندی با بیان اینکه هماهنگی خوبی با بانک مسکن صورت گرفته است، اضافه کرد: هر یک از واحد‌های مسکن مهر قراردادی دارد و باید استعلام از ثبت اسناد برای صدور دفترچه اقساط برای هر واحد انجام شود و با توجه به پروسه اداری و عملیاتی بانک وقت زیادی را می‌برد که با هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک مسکن، این امور اداری با سرعت بالایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در تیر ماه رکورد فروش اقساطی را شکستیم، افزود: در طی یک ماه، درباره حدود 42 هزار واحد مسکن مهر، فروش اقساطی به اتمام رسیده و امیدواریم این رقم افزایش پیدا کند؛ در سال‌های گذشته 18 تا 20 هزار قرارداد وجود داشته که در تیر ماه به 42 هزار فقره رسیده و اکنون به دنبال افزایش این آمار هستیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با افزایش این آمار می‌توانیم هر چه زودتر دفترچه‌های فروش اقساطی را به مردم بدهیم و حس تملک به مردم دست دهد؛ همچنین از محل بازگشت آن برای اتمام عملیات پروژه‌ها تأمین اعتبار کنیم.

مسکن؛ بخش پیشتاز برای خروج از رکود

آخوندی ضمن قدردانی از حمایت نمایندگان مجلس افزود: پروژه‌ها به خوبی در حال انجام و پیشرفت است و این بازدید حس واقعی را به نمایندگان مجلس داد که ما در چه وضعیتی قرار داریم و چگونه کار را پیش می‌بریم؛ در آینده نیز امیدواریم در جهت تبعیت از ابلاغ مقام معظم رهبری و با توجه به انجام این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی، بتوانیم به استراتژی توجه به بخش خصوصی باز گردیم.

وی ادامه داد: هماهنگی‌هایی با بانک مرکزی صورت گرفته است که در کمیسیون عمران مجلس، توضیحات مفصل را ارائه خواهم کرد و به بخش مسکن به عنوان نخستین بخش پیشتاز برای خروج از رکود توجه می‌شود؛ برای ساخت و سازهای بزرگ هم ناظر گذاشته‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ‌ کدام از پروژه‌ها بدون نظارت نخواهد بود، تصریح کرد: اگر جایی با مشکل مواجه شویم، کوتاه نمی‌آییم و برخود قاطعی انجام می‌دهیم تا این پروژه‌ها به خوبی انجام شود. آخوندی در خصوص حفظ یک‌پارچگی مدیریتی گفت: خوشبختانه این کار را انجام می‌دهیم و رها نخواهیم کرد و مورد به مورد آن را پیگیری می‌کنیم.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 1 شهريور 1393
در حالی که شرکت‌های لیزینگ امیدوار بودند تا با موافقت بانک مرکزی به حوزه مسکن نیز وارد شوند معاون نظارت بانک مرکزی از عدم امکان اجرای این طرح در شرایط فعلی خبر داد.

 

در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری دبیرکل شرکت‌های لیزینگ از موافقت وزارت راه و شهرسازی با طرح لیزینگ مسکن همچنین اعلام این موضوع در قالب نامه ای به بانک مرکزی خبر داد.

پیشنهاد این گونه بود که با لیزینگ مسکن آنها حدود 70 تا 80 درصد هزینه خرید خانه را پرداخت کرده و مابقی را مشتریان بپردازند. در عین حال که شرکت های لیزینگ امیدوا بودند تا با تایید این پیشنهاد بتوانند حتی تامین مالی مسکن اجاره 99 ساله و سایر طرحها را نیز در قالب این طرح اجرایی کنند.

لیزینگ مسکن بعید نیست اما باید بررسی شود.

این در حالی است که در آن زمان بعد از طرح این موضوع با بانک مرکزی حمید تهران‌فر- معاون نظارت این بانک- اعلام کرد که ورود لیزینگ ها به عرصه مسکن چندان دور از ذهن نیست.

وی همچنین از تمایل ورود لیزینگها در مسکن و اینکه آنها در سال های گذشته رونق چندانی نداشته و از برخی فعالیت ها از جمله مسکن محروم بوده اند سخن گفت و یادآور شد که با این وجود طرح لیزینگ ها را در حد یک پیشنهاد و نیازمند بحث و بررسی های سنجیده ای است که باید تمامی جوانب در آن گنجانده شود. اما تهرانفرمعتقد بود که در صورت تسهیل امور برای واگذاری بخشی از تامین مالی مسکن به این شرکت ها قطعا نتایج این اقدام بهتر از عدم واگذاری آن است.

در عین حال با وجود اینکه معاون نظارتی بانک مرکزی پیشنهاد تامین 70 درصدی هزینه خرید خانه از سوی لیزینگ‌ها را رقم قابل توجهی اعلام و تایید و موافقت بانک مرکزی با پوشش هزینه ها تا این میزان از سوی این شرکت ها را بعید عنوان کرد اما صدور مجوز ورود آنها به بخش مسکن را محتمل و حتی شدنی دانست.

لیزینگ در شرایط فعلی منتفی است

این در حالی است که اکنون بعد از حدود دو ماه از اعلام پیشنهاد لیزینگ‌ها و بررسی‌های انجام شده در بانک مرکزی، معاون نظارت این بانک به ایسنا اعلام کرد که این مساله فعلا منتفی است.

وی با بیان اینکه که لیزینگ مسکن تنها در حد بحث و بررسی بود تا از نظر امکان‌سنجی مورد ارزیابی قرار گیرد افزود:جلساتی برای بررسی این موضوع انجام شد اما در این حد نبود که آیین‌نامه‌ای تدوین شده و از این به بعد تامین هزینه مسکن به لیزینگ‌ها و بانک‌ها واگذار شود، بنابراین اکنون اجازه ورود به این مساله را ندارند.

تهران‌فر با تاکید بر این‌که بحث لیزینگ مسکن به طور کامل رد نشده است، یادآور شد: بانک مرکزی به این نتیجه رسید و تشخیص داد که این موضوع فعلا انجام نشده و از نظر زمانی موقعیت اجرایی ندارد.

منبع : شاسا



:: موضوعات مرتبط: آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 1 شهريور 1393
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->