عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نايب رئيس و عضو هيات مديره شركت عمران شهر جديد پرند ضمن اعلام آمادگي دولت و فراهم بودن شرايط و بستر براي جذب سرمايهگذاران بخشخصوصي، ظرفيتها و اولويتهاي سرمايهگذاري در پرند را تشريح كرد. به گزارش روابطعمومي شركت عمران شهر جديد پرند،
نايب رئيس شركت عمران شهر جديد پرند در تشريح مزيت‌هاي سرمايه‌گذاري در پرند تاكيد كرد: یکی از امتیازهای ویژه خلأ موجود در سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف خدماتی است. شما در هر جای شهر تهران مدرسه‌ها، مهدکودک‌ها، مجتمع‌های آموزشی، درمانی و فرهنگی می‌بینید؛ ولی در شهر جدید پرند اینها خیلی محدود است. از طرف دیگر رشد جمعیتی که در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد به‌عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. ضمن اینکه زمین با قیمت‌های کارشناسی یا به‌صورت مشارکت یا BOT در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت؛ ضمن اینکه حجم سرمایه و نقدینگی برای سرمایه‌گذاری در پرند نسبت به سرمایه‌گذاری در شهر تهران بسیار کمتر خواهد بود. 
وي همچنين افزود: چند بانک دولتی مطرح و مرتبط با حوزه‌های مالی و شهرسازی و تعاونی (ملی- مسکن- توسعه تعاون) در شهر جديد پرند مستقر شده‌اند و با چند بانک خصوصی نیز در حال مذاکره هستيم تا در آینده نزدیک شاهد حضور سایر بانک‌ها باشيم. قطعا با ورود سرمایه بخش خصوصی به شهر امکان حضور بانک‌های تجاری و خصوصی فراهم خواهد شد. ما فضای تجاری مناسب برای ایجاد بانک‌ها در اختیار داریم و اعلام می‌کنیم این فضاها اعم از زمین جهت واگذاری برای ساخت و فضای ایجاد شده تجاری را برای اجاره حداقل سه ساله و در صورت تمایل بانک‌ها واگذار کنیم و حتما شرایط بسیار مناسبی را در این خصوص در نظر داریم تا نظرات بانک‌ها تامین شود.

منبع : شرکت عمران پرند



:: موضوعات مرتبط: رهن و اجاره , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1393
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->